Для выхаванцаў установы дашкольнай адукацыі ва ўзросце ад 4 да 6 гадоў прапануюцца наступныя адукацыйныя паслугі на платнай аснове:
«Знайка»
педагог дадатковай адукацыі
Паламарчук Ірына Яўгенаўна.
Асноўныя задачы:
- Развіццё элементарных моўных навыкаў і ўменняў, называнне прадметаў, з'яў прыроды, лічбаў, аб'ектаў расліннага і жывёльнага свету на англійскай мове.
- Фарміраванне ўменняў разумець нескладаныя каманды педагога і адказваць на шэраг элементарных пытанняў.
- Знаёмства з асноўнымі гукамі фанетычнага ладу англійскай мовы.
- Развіццё моўнай памяці (фатаграфічнай, вобразнай, графічнай, славеснай) і творчых здольнасцяў.
- Фарміраванне навыкаў разумення элементарных моўных з'яў і ўменняў супастаўляць простыя цэласныя канструкцыі як блок на роднай мове ў параўнанні з вывучаемай.
"Інтэлектуальны трэнінг» (падрыхтоўка дзяцей да навучання ў школе, развіццё пазнавальных працэсаў)
педагог дадатковай адукацыі
Кулакова Іна Пятроўна (выхавальнік дашкольнай адукацыі першай кваліфікацыйнай катэгорыі).
Асноўныя задачы:
- Фарміраванне навыкаў адвольнага паводзін;
- Развіццё ўвагі, ўспрымання;
- Развіццё разумовых аперацый;
- Навучанне прыёмам мнемотехники;
- Развіццё дробнай маторыкі рукі;
- Развіццё ўяўлення.
«Непаседы»
педагог дадатковай адукацыі
Спальвис Таццяна Вацлаваўна (кіраўнік фізічнага выхавання другой кваліфікацыйнай катэгорыі).
Асноўныя задачы:
- Фарміраванне фізічных якасцяў, каардынацыйных здольнасцей, уменняў пераносіць назапашаны рухальны вопыт у самастойную рухальную і гульнявую дзейнасць.
- Пашырэнне дыяпазону рухальных уменняў, фарміраванне вопыту сумеснага выканання рухальных дзеянняў: удасканаленне асноўных рухаў з розных відаў спартыўных гульняў (футбол).
- Развіццё рухальных здольнасцей (каардынацыйных, сілавых, гнуткасці).
- Фарміраванне эмацыянальна-пазнавальнай сферы дзіцяці: навучанне ўзаемадзеянню ў групавых і камандных практыкаваннях; павышэнне ўзроўню агульнай працаздольнасці арганізма дзяцей.
"Гарэзныя пацеркі"
педагог дадатковай адукацыі
Ганна Аляксандраўна Плакса (музычны кіраўнік другой кваліфікацыйнай катэгорыі).
Асноўныя задачы:
- Навучанне базавым рухам танцаў, развіццё пластыкі, грацыі, каардынацыі рухаў.
- Развіццё пачуццё рытму, тэмпу.
- Развіццё рухальных здольнасцей.
- Развіццё вынослівасці; пачуцці працы на вынік.
- Развіццё памяці, ўважлівага ўспрымання, мыслення і ўяўленні.
- Развіццё эстэтычнага і мастацкага густу.
- Фарміраванне правільнай паставы.